Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Zin om deel uit te maken van ons toekomstgericht IT-bedrijf waar je 100% jezelf kan zijn? Ontdek jouw nieuwe focus, waarom een job bij ConXioN op jouw lijf geschreven is en solliciteer gemakkelijk.
Go for IT!
Bij ConXioN zijn we op zoek naar een Accountant om ons Finance team te versterken en de financiële processen van onze verschillende ondernemingen naar een hoger niveau te brengen. Dit is een rol met uitdaging, afwisseling en veel impact in een boeiende omgeving.
Jij neemt de verantwoordelijkheid om samen met het team de processen en boekhoudkundige cijfers van de verschillende vennootschappen en vestigingen in onze snelgroeiende groep te beheren. Je bent een onmisbare schakel in de groeiambities van ConXioN!
Jouw takenpakket als Accountant:
Verantwoordelijkheid over zowel de financiële administratie als de closing op maandbasis van een aantal entiteiten.
Fungeren als aanspreekpunt voor collega's binnen en buiten het Finance team.
Monitoring van crediteuren en debiteuren over de verschillende vennootschappen.
Voorbereiding van periodieke aangiftes zoals BTW-, intrastat- en of andere aangiftes en rapporteringen.
Bijstaan in de externe jaarlijkse audit.
Communicatie met de externe accountant en commissaris.
Voorbereiding m.b.t. opmaak van het financieel budget.
Aansturen en opvolgen van analytische rapportering.
Opnemen van verdere ad hoc projecten.
Actieve rol opnemen in de verdere digitalisering van onze processen, inclusief implementatie van nieuwe tools en deelname aan innovatietrajecten.
Je hebt minstens een bachelordiploma in Accounting of een gelijkaardige opleiding, aangevuld met voldoende ervaring om je comfortabel te voelen in deze rol met verantwoordelijkheid en ruimte voor groei.
Grondige kennis van Belgische boekhoudkundige en fiscale regelgeving.
Interesse in digitalisering en ervaring met ERP-systemen, kennis van Business Central is een pluspunt.
Je hebt ervaring in een omgeving met meerdere entiteiten en begrijpt de juridische, operationele en rapporteringscomplexiteit die dit met zich meebrengt.
Ervaring met consolidatie en intercompany-afstemmingen is een troef.
Je werkt vlot samen met verschillende afdelingen en weet informatie gestructureerd te verzamelen en te communiceren.
Je bent flexibel, oplossingsgericht en hebt een scherp oog voor detail.
Beschikbaar voor een voltijds of 4/5e werkregime; jouw vaste vrije dag is bespreekbaar.
👋 Je wordt met open armen verwelkomd door ons Finance & Admin team waar je kan genieten van een warme, collegiale sfeer en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
🍇 Wees welkom op onze ConXioN Campus! Je kan genieten van een moderne werkplek in een groene, landelijke omgeving, wijngaard included.
🤩 Wij zijn een certified Great Place to Work®. Elke dag opnieuw zetten we ons in om ConXioN een betere werkplek te maken voor onze ConXioNeers.
🤝 Als ConXioNeer zetten we in op ambiance en teamspirit, door onze afterworks, en initiatieven van onze medewerkers.
🧠 Onze partnerships en state-of-the-art digitale omgeving in ons ConXioN Experience Center bieden de mogelijkheid om ons up to date te houden van alle nieuwtjes in het IT-landschap.
🏆️ ConXioN viel dit jaar al in de prijzen bij de Channel Awards, waarin onze CEO werd verkozen tot Channel Personality of the Year.
💙 Voel je thuis op een plek waar we samenwerken aan dezelfde visie, met elk onze eigen talenten en persoonlijkheid.
Word jij de nieuwe toevoeging aan ons Finance team? Neem gerust contact met ons op!
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen. Wij houden deze persoonsgegevens bij zolang het nodig is voor onze werking, met een maximumtermijn van 10 jaar.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier